Ello, czyli nowy konkurent dla Facebooka?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 09.2014
 

W Internecie właśnie zawrzało. Pojawił się nowy serwis o nazwie Ello, który od razu został okrzyknięty głównym konkurentem dla Facebooka. Kilkadziesiąt tysięcy nowych użytkowników, którzy mają dość edge ranku i facebookowych reklam. Czy czeka nas przełom i część internautów zmieni swoje przyzwyczajenia? Czy Mark Zuckerberg ma się czego obawiać?

Ello przypomina trochę Grono.net, do którego można było dostać się tylko za pomocą zaproszenia od osoby, która już miała w serwisie swoje konto. To stwarzało poczucie elitarności i miejsca przeznaczonego tylko dla wybranych. Tymczasem jest to tylko jedna z opcji dostania się do Ello. Możemy również sami wysłać zapytanie do administratorów z prośbą o przyłączenie nas do serwisu. Drugą kwestią jest to, że serwis od początku reklamowany jest jako przeciwieństwo Facebooka. I rzeczywiście, na głównej stronie znajduje się miejsce, przez które swobodnie przepływa strumień wiadomości. W przypadku, kiedy mamy bardzo dużo znajomych produkujących wiele treści, możemy mieć problem z nadążeniem za wszystkimi informacjami. Z drugiej strony Ello dopiero stawia swoje pierwsze kroki i jeszcze dużo przed nim do dopracowania.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry